Psiholoģiskas viltības, kas palīdzēs uzlabot internetveikala darbu

Cilvēks uzskata sevi par racionālu, saprātīgu indivīdu, kas ir spējīgs pieņemt gudrus lēmumus un veidot savu likteni. Daudzos gadījumos, tā ir patiesība. Tomēr, gadās arī tā, ka cilvēki pieņem lēmumus iracionālās domāšanas iespaidā. Šajā rakstā mēs vērsīsimies pie cilvēka psiholoģijas, bet konkrētāk, pie viņa saprāta dabas. Izmantojot šī zināšanas, jūs sapratīsiet, kāda ir pircēja uzvedības būtībā un uzlabosiet sava internetveikala darbu.
Mēs pieņemam straujus, impulsīvus lēmumus ar pirkumu veikšanu
Pētījumi liecina, ka daudzi cilvēki, lēmumu par pirkumu, pieņem impulsīvi – miglior tagliaerba elettrico. Tas ir neatkarīgi no demogrāfijas un temperamenta, katrs cilvēks, kaut vienu reizi ir kaut ko iegādājies pēkšņi un neplānoti.
Impulsīvo pirkumu dzinējspēks ir tā saucamās “reptiļu smadzenes” (R-komlekss), kurš izpaužas, kā primitīva cilvēka reakcija – skrien un aizsargājies (tas ir, rīkojies spontāni).
Kas ietekmē impulsīvu pirkumu pieaugumu?

  • Laba mājas lapa navigācija un dizains

Jūsu izredzes izprovocēt cilvēku uz impulsīvu pirkumu veikšanu palielināsies, ja jums būs vienkārša, saprotama un skaista mājas lapa. Tās apmeklētājam vajag skaidri saprast, kā pasūtīt un apmaksāt preci.
Noderīgs saturs
Mājas lapas lappusēs ir jābūt izvietotiem kvalitatīviem attēliem un 3D modeļiem, turklāt, tekstam ir jāpalīdz klientam pieņemt lēmumu. Pirmām kārtām, tās ir atsauksmes un videomateriāls. Reālas atsauksmes no esošiem pircējiem – visstiprākā motivācija citiem klientiem.
Bailes pazaudēt
Lielākais vairums pircēju baidās palaist garām izdevīgu piedāvājumu / idropulitrice per auto un tāpēc veic impulsīvus pirkumus. Ja jūs esat uzņēmējs, tad varat no tā gūt izdevīgumu, vēršoties pie pircēja ar aicinājumu

  • Nopērciet tūlīt
  • Pamēģiniet tūlīt
  • Pasūtiet tūlīt
  • Saņemiet tūlīt
  • Parakstieties tūlīt.

Akcentam ir jābūt uz vārdu “Tūlīt” vai arī izmantojiet citus laika ierobežojumus, piemēram, “Tikai 3 dienas”. Tieši tas, pircējiem liek veikt impulsīvus pirkumus.
Piedāvājumi
Izstrādājiet piedāvājumus balstītus uz asociācijām. Piemēram, “Ātri ziema, paspējiet nopirkt siltas cepurītes!” vai arī: “Ātri pavasaris! Iegādājamies šortus un t-kreklus!”. Radiet pircējam apkārt patīkamu, tuvojošās gadalaika atmosfēru, tāpēc, ka cerības un gaidas, ir tieši saistītas ar impulsīvu pirkumu veikšanu.
Rekomendācijas
Sniedziet pircējiem attiecīgus ieteikumus, piedāvājiet papildus preces pie jau nopirktajām precēm, ar kuru palīdzību, nopirkto preci lietot būs daudz vieglāk un ērtāk. Piemēram, pēc telefona pirkuma, piedāvājiet iegādāties maciņu, pie apaviem – kopjošos līdzekļus.
Smadzenes attēlus apstrādā ātrāk nekā tekstu
Vizuālo informāciju, cilvēki atceras daudz labāk nekā tekstu. Mājas lapas, kas ir spējīgas iespaidot vizuāli – ir mārketinga plāna neatņemama sastāvdaļa. Pievienojiet kvalitatīvus preces attēlus un jūs palielināsiet pirkumu skaitu.
Saprāts zilo krāsu un attiecīgus vārdus saista ar uzticēšanos
Ja jūs vēl joprojām nezināt, jādu krāsu izvēlēties savai mājas lapai, jūs nekļūdīsieties, ja izvēlēsieties zilo. Eksistē iemesls, kāpēc pasaulē daudzi dominējoši zīmoli izmanto zilo krāsu savās mājas lapās. Izrādās, ka tā ir ne tikai ārējā pievilcība, zilā krāsa ir spējīga cilvēkos izraisīt uzticības jūtas. Facebook ir viens no labākajiem piemēriem.
Bet der atcerēties, ka krāsa neiedarbojas uz visiem cilvēkiem vienādi – daudz kas ir atkarīgs no pieredzes, kultūras un konteksta.