6 vienkārši un lēti soļi svara zaudēšanai

Ar lieko svaru šodien cīnās ārkārtīgi daudz cilvēku. Arī samērā slaidi un tievi cilvēki pārdzīvo par lieku tauku slāni uz tā jau nelielā vēdera. Un tas nebūt nav nosodāmi. Kas attiecas uz apaļākiem cilvēkiem, tad situācija ar tiem ir vēl gaužāka – stress, depresija un nemitīgi pārdzīvojumi ar lieko svaru pavada katru mīļu dienu un cilvēks nespēj rast laimi un mieru pats ar sevi. Tiek mēģinātas dažādas diētas, taču kaut kas vienmēr nestrādā.

Kā būtu, ja jūs atmestu jebkāda veida diētas un ievērotu dažus pavisam vienkāršus soļus, kas patiesi palīdz zaudēt svaru (controlla questa pagina)?

1. Iegādājieties mazākus traukus

Savā mērā tas ir diezgan interesants psiholoģisks triks. Aizdomājoties par to, kā jūs ēdat līdz šim no standarta izmēra traukiem, cik daudz reižu jūs atminaties sevi dodamies pakaļ otrajai porcijai tikai tādēļ, ka apēstais ir liecies par maz? Tas ir psiholoģisks apmāns. Nopērciet mazāka izmēra traukus, lai aizvietotu līdzšinējos, un jūs jutīsiet kā vēlme pēc papildus porcijas būs pavisam mazāka.

2. Ēdiet lēnāk…

Mūsu ikdienas rimts patiešām ir ārkārtīgi saspringts un stresa pilns. Šķiet, ka nekam nekad neatliek kaut drusciņa laika. Izmainiet savu svarīgāko dzīves paradumu – ēšanu. Centities izdarīt visu iespējamo, lai ēšanai atvēlētu vairāk laika. Lai vēders izjustu sāta sajūtu un nosūtītu signālu līdz mūsu smadzenēm, ir nepieciešamas 20-30 minūtes. Tieši tādēļ ēdiet lēni un izbaudiet savu maltīti, lai vai ko jūs ēstu. Izbaudiet to, sagaidiet sāta sajūtu – tā jūs vairs nekad neredzēsiet sevi grābjam otras porcijas vai pārēdoties! Ko nozīmē pārēšanās? Lieko svaru!

3. Saldumu vietā pērciet veselīgus našķus!

Lai pilnībā atbrīvotu sevi no kārdinājuma uzkost kaut ko garšīgu, atbrīvojieties no visiem saldumiem un uzkodām, kuras jūs glabājat kaut kādām īpašām dienām, kad tās varētu noderēt. Iepērciet audz dažādu gardu, bet veselīgu našķu – augļus, augļu sulu, pilngraudu uzkodas un citus nesaldinātus našķus.

4. Pārstājiet lietot alkoholu!

Vai jūs zinājāt, ka arī alkohols ir kalorīts? Vienā standarta vīna glāzē var slēpties tik pat daudz kaloriju, kā vienā šokolādes tāfelītē. Laika gaitā, bieži lietojot alkoholu, iedzīvošanās liekajos kilogramos ir neizbēgama. Papildus – alkohols mudina ēst. Tas jau atkal nozīmē pārēšanos, kas pavisam nav vajadzīga. Atteikšanās no regulāras alkohola lietošanas nozīmēs arī naudas taupīšanu un vairāk naudas jūsu maciņā!

5. Plānojiet katru savu maltīti

Atvēliet laiku arī savu maltīšu plānošanai – skaitiet kalorijas, domājiet par pilnvērtīgu uzturu, domājiet par sabalansētu uzturu un sava organisma nodrošināšanu ar visām tam nepieciešamajām uzturvielām. Plānojiet, ko ēdīsiet brokastīs, pusdienās, vakariņās un uzkodu brīžos. Lai padarītu maltīšu plānošanu vēl aizraujošāku, izmēģiniet izplānot maltītes visai nedēļai un atvēlēt vienu dienu nedēļā (piemēram, Svētdienu), lai pagatavotu maltīti visai nākošajai nedēļai! Vienas reizes iepirkšanās veikalā palīdzēs pasargāt jūsu maciņu no nevajadzīgiem papildus pirkumiem (saldatore a stagno)!

6. Kļūstiet aktīvāks!

Skarbi, bet patiesība – neviens cilvēks nevar dzīvot bez jebkāda veida fiziskas aktivitātes. Nenodarbojoties ar sportu mēs zaudējam elastību, spēku, izturību, sarūk skeleta muskuļi, āda kļūst vāja un nokarājas, pazūd ķermeņa formas un rodas daudzas citas veselības problēmas. Apdomājiet treniņzāles abonementa iegādi! Turklāt, nodarbojoties regulāri ar fiziskām aktivitātēm, ēdiena mīļotāji drīkst ēst vairāk, par cik tiem ir nepieciešams tieši to arī darīt! Vairāk slodzes – vairāk enerģijas nepieciešams organismam.